سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اولین سمعک هوشمند دنیا

ویدکس در سال 1956 تاسیس شد ، یک تولید کننده سمعک در دانمارک است که با مارک تجاری خود Widex Sound شناخته می شود. Widex Sound به افراد امکان دسترسی کم شنوایی به طیف کاملی از صداها را می دهد ، نرمترین صداها را تقویت می کند و از راحت ترین صدای آنها اطمینان حاصل می کند. ویدکس متعهد به پیشرفت فناوری سمعک است و اولین کسی بود که سمعک گوش را از طریق دیجیتال تولید کرد. در سال 2012 ، ویدکس جایزه مخترع اروپا را به دلیل تحقیق و نوآوری خود با دستگاه های شنوایی دریافت کرد.

این سمعک در زندگی واقعی تکامل می یابد تا هوشمندتر شود. گزینه های تعاملی به شما کمک می کند تا بصورت بصری تجربه گوش دادن خود را شکل دهید ، در صورت تمایل شما را در کنترل کامل قرار می دهد.

EVOKE به طور خودکار تنظیمات سمعک را متناسب با نیازها و محیط شما انجام می دهد. این تضمین می کند صدای عالی برای یک زندگی شلوغ هرگز آسانتر نبوده است.

صدایی کاملا شخصی برای شما

فناوری سمعک ویدکس به این معنی است که هر بار که از EVOKE استفاده می کنید ، تکامل می یابد - درست همانطور که از سمعک هوشمند انتظار دارید. به این دلیل که وقتی شما و دیگران تجربه گوش دادن خود را شخصی می کنید ، EVOKE از موقعیت های مختلف درس می گیرد.

ما از این داده های ناشناس برای ایجاد تجربه گوش دادن بهتر برای همه استفاده می کنیم. بنابراین سمعک عالی که امروز می خرید ، تکامل می یابد تا فردا حتی بهتر شود!

ویدکس  فراتر از آن

BEYOND به دارندگان این امکان را می دهد تا با یک برنامه راحت و روان ، موسیقی ، رسانه و مکالمه تلفنی از آیفون (و آندروید) خود را مستقیماً به سمعک خود منتقل کنند. از طریق برنامه BEYOND ، دارندگان سطح بالایی از شخصی سازی را تجربه می کنند تا از بهترین صدا برای تأمین نیازهای خاص خود اطمینان حاصل کنند. با استفاده از گزینه ای برای انتخاب فهرست انتخابهای گوش دادن ، افراد ممکن است تنظیمات صدا و الگوهای برنامه را تنظیم کنند که عناصری را که به شنوایی آنها کمک می کند در محیط های مختلف ترکیب کند. دارندگان ممکن است میزان صدا را بر روی هر سمعک به صورت جداگانه تنظیم کنند ، وضوح گفتار و راحتی را تنظیم کنند ، باند های فرکانس بالا ، میانی و پایین را یکسان کنند ، صداها را از هر دو سمعک ترکیب کنند و جهت میکروفون ها را انتخاب کنند.

سایت سمعک

https://tehransafir.com