سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سمعک منحصر به فرد برای افرادی با سبک زندگی فعال

ویدکس بی نظیر

سمعک منحصر به فرد برای افرادی با سبک زندگی فعال ساخته شده است. این دستگاه با نگهداری کم و کاملاً خودکار است که طیف کاملی از صدا را در هر محیطی فراهم می کند. یونیک یک سمعک دیجیتال است که به سرعت صدا را پردازش می کند و تنظیمات اتوماتیک را برای یک تجربه گوش دادن یکپارچه ایجاد می کند. با کاهش صدای باد و منحرف کردن سر و صدای پس زمینه ، در تنظیمات مختلف راحتی را برای استفاده کنندگان فراهم می کند. سمعک های منحصر به فرد به سبک های زیر موجود است: میکرو کاملاً درون کانال ، کاملاً درون کانال ، داخل گوش ، گیرنده درون کانال و پشت گوش.

ویدکس بی نظیر

سمعک منحصر به فرد برای افرادی با سبک زندگی فعال ساخته شده است. این سمعک ویدکس با نگهداری کم و کاملاً خودکار است که طیف کاملی از صدا را در هر محیطی فراهم می کند. یونیک یک سمعک دیجیتال است که به سرعت صدا را پردازش می کند و تنظیمات اتوماتیک را برای یک تجربه گوش دادن یکپارچه ایجاد می کند. با کاهش نویز باد و منحرف کردن سر و صدای پس زمینه ، در تنظیمات مختلف راحتی را برای استفاده کنندگان فراهم می کند. سمعک های منحصر به فرد به سبک های زیر موجود است: میکرو کاملاً درون کانال ، کاملاً درون کانال ، داخل گوش ، گیرنده درون کانال و پشت گوش.

 ویدکس رویایی

سمعک رویایی صدای واقعی و بدون اعوجاج را در اختیار دارندگان می گذارد. تجربه شنیداری برای دارندگان رویا ، با بهبود گفتار در محیط های پر سر و صدا و برنامه های ویژه طراحی شده برای گوش دادن به موسیقی و رسانه ، با جزئیات بیشتر و کاملاً گردآوری شده است. با رویایی ، تشخیص گفتار در میزان صدای بلند 21? بهبود یافته است. فناوریTrue-Input طیف وسیع تری از صدا را در اختیار افراد قرار می دهد. با وجود پیشرفت های تکنولوژیکی با  رویایی ، عمر باتری آن 20? بیشتر از سمعک های دیگر است که در همان سطح کار می کنند. سمعک های رویایی در سبک های زیر موجود است: میکرو کاملاً درون کانال ، کاملاً درون کانال ، داخل گوش ، گیرنده در کانال و پشت گوش.

اینجا کلیک کنید